Ταξίδια

Ταξίδια, εντυπώσεις, φωτογραφίες


ταξίδι στ' όνειρο - daydreams - Mayda

κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

16 Responses to “ταξίδι στ' όνειρο - daydreams - Mayda”

  1. # Blogger Mantalena Parianos

    Ονειρικό ταξίδι, λοιπόν, ε?


    Μ΄αρέσουν αυτά.
    Καλημέρα!
    :)  

  2. # Blogger Telperion Arts

    Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση η Mayda...
    Αν περάσεις καμιά βόλτα βγάλε καμιά φώτο τα έργα της για μας τους τριτοκοσμικούς καλή μου...
     

  3. # Blogger unapatatras

    καλημέρα μανταλένα!
    να περάσεις να τα δεις με τα ματάκια σου λοιπόν! αξίζουν! (λέω εγώ)

    τέλπι, προσπάθησα, αλλά το αποτέλεσμα δε βγήκε πολύ καλό. θα κάνω άλλη μια προσπάθεια αν προλάβω, αλλά η μηχανή μου είναι της πλάκας και έχουν τόση λεπτομέρεια οι πίνακες που δεν αποτυπώνεται όμορφα. το ματ γυαλί εν τω μεταξύ τα ζωντανεύει όταν τα βλέπεις από κοντά, αλλά δε βοηθάει τη φωτογράφιση...
    για να δούμε...  

  4. # Blogger Αιολος

    Χρειάζομαι ένα όνειρο. Τελευταία όλο κοιμάμαι στεγνά.  

  5. # Blogger david santos

    Hello!
    I have a surprise in Greko for you in mine blogue
    Have a good weekend  

  6. # Blogger hidden diaries

    an ginetai vale me mia sta link sou, poly kales selides exeis kai poly kala gousta sth mousiki eyge.  

  7. # Blogger gerasimos

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.  

  8. # Blogger travellerlina

    Γεια σας fellow travellers! πολύ ωραίο το άρθρο για το Μεσολόγγι!  

  9. # Anonymous Maraki

    hello...Κι απο μένα οντως πολύ ωραίο το άρθρο.
    σε ευχαριστουμε  

  10. # Anonymous Maraki

    hello...Κι απο μένα οντως πολύ ωραίο το άρθρο.
    σε ευχαριστουμε  

  11. # Anonymous αεροπορικά

    Όμορφη ανταπόκριση και φοβερές φωτος!  

  12. # Anonymous Prosfores

    Πολύ ωραίο!  

  13. # Anonymous prosforestaxidia

    Πολύ όμορφο!  

  14. # Anonymous Ανώνυμος

    omorfo  

  15. # Blogger Cristina Omelocotton

    Adoro las pinturas y cuadros!

    www.omelocotton.com  

  16. # Anonymous Katerina Kaskantiri

    Εγώ είμαι καυλιάρηδες! Η Κατερίνα 'τσόλι' Κασκαντίρη! Η πουτάνα της Κορίνθου, της Νομικής Αθηνών και της φοιτητο-παρτουζο-οργάνωσης ELSA Athens.

    Εδώ η σελίδα μου στο Facebook για όποιον θέλει να γευτεί σε προσιτή τιμή τις αχόρταγες τρύπες μου.

    https://www.facebook.com/katerina.sketo

    Είμαι η Κατερίνα Κασκαντίρη. Θέλεις να γίνω το πουτανάκι σου??  

Δημοσίευση σχολίου



© 2006 Ταξίδια | Blogger Templates by GeckoandFly.
Ταξίδια, εντυπώσεις, φωτογραφίες.