Ταξίδια

Ταξίδια, εντυπώσεις, φωτογραφίες


Ένα ταξίδι που δεν έκανα

Το sms έλεγε «ανοίγουμε επισήμως την Παρασκευή, αλλά την Τετάρτη κάνουμε μια μάζωξη στο μαγαζί. Μόνο για φίλους. Θα έρθετε;»
Απάντησα ΝΑΙ.
Αλλά δεν πήγα. Πώς να εξηγώ ότι δεν γινόταν πια «να έρθουμε». Ότι θα έπρεπε να βγάλω μονό εισιτήριο.

Εκείνο το βράδυ, κάθισα σπίτι. Έκλεισα τα πατζούρια και άνοιξα το air condition. Δεν ήθελα να μυρίζω τον κόσμο έξω. Χάζεψα εξώφυλλα βιβλίων – δεν τα άνοιξα, τρέμοντας για αυτά που θα διάβαζα μέσα.
Δεν ήθελα να χτυπήσει το τηλέφωνο. Έπαιρνα στην τύχη αριθμούς υπεραστικούς και προσπαθούσα να φανταστώ σε ποιες χώρες καλούσα. Μια από τις άγνωστες γλώσσες που άκουσα μου άρεσε – θα ήθελα να πάω σε μια χώρα που να μιλούσαν έτσι, αλλά δεν ήξερα ποια χώρα ήταν.
Δεν θέλησα να απαντήσω στο επόμενο sms που ρωτούσε: «είσαι στο νησί;»
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν.

4 Responses to “Ένα ταξίδι που δεν έκανα”

  1. # Blogger Eu-aggelos

    Τα μονά εισητήρια μου τη δίνουν κι εμένα!
    Έπρεπε να μάθουμε να ζούμε και μ αυτό.Εγώ δεν έμαθα και τώρα δυσκολεύομαι.Ποτε δεν είνα αργά θα μου πείς...  

  2. # Blogger averel

    nice :)  

  3. # Blogger Mantalena Parianos

    "H λύπη ομορφαίνει επειδή της μοιάζουμε"

    Ελύτης


    Ευχαριστώ παιδιά  

  4. # Blogger Mantalena Parianos

    MAK FLY>>
    Αφού ΗΜΟΥΝ στο νησί, λέμε! Άρα είχα πάει. Άρα, ταξίδι.
    :D

    ΥΓ. Όχι σαν μερικούς μερικούς, που πετάγονται μέχρι τη Σαλονίκη για έναν αγώνα και το βαφτίζουν ταξίδι!
     

Δημοσίευση σχολίου



© 2006 Ταξίδια | Blogger Templates by GeckoandFly.
Ταξίδια, εντυπώσεις, φωτογραφίες.